Sayfalar

Harika sikiştik mutlaka okuyun




Merhabalar size gerçek ve inanılmaz zevk aldıgım hikayemi anlatacagım. Birgün evde can sıkıntısıyla internette gezinirken güzel bir internet sitesine gözüm takıldı meraktan girdim siteye göz attım site kameralı sohbet amaçlı biyermiş kadınlar kamerada sohbet show falan yapıyorlardı neyse bende merakımdan siteye üye oldum birgün birgün gene sitede sohbet ederken bir adam geldi adam benim show yapmamı istedi bende kabul ettim karşılıklı kamera actık ve ben başladım stiriptiz yapıp soyunnmaya adamda aletini çıkarmış okşuyordu bu arada bende baya ateslenmiş arzularım tavan yapmıstı adamın aleti baya büyük ve kalındı onu içime almak istiyordum soyunurken sonra ben çırıl çıplak kaldım

ve bacak aramla oynamaya başladım sonra adam bana oyuncagın varmı oyuncagınla yapsana dedi oyuncak ( yani yapay sik ) yoktu ama benim aklıma bir fikir geldi buyuk ve kalın bir deodorant şişesi vardı yatak odamda hemen onu alıp geldim ve onu agzımda yalamaya başladım ve yavasca amıma sokup çıkartmya başladım iyice azmıştım ve adamın aletini gördükce deodorant şişesini daha hızlı içime sokup cıkartmaya başladım artık dayanamıyordum boşalmak üzereydim ama adam bana şişeyi arkamada sokmamı istedi alamam diye düşünüyordum fakat amımda iyice ıslanan şişeyi yavas yavas arka deligime sokmaya başladım biraz acıyodu ama zevkte alıyordum ve biraz zamaan gectikten sonra acım bitmiş ama zevkim dayanılmaz hale gelmişti ve arrkama o koca deodorant şişesini sokup cıkartıyordum cok güzel zevk veriyordu artık dayanamıyordum ve bu ateşli halimde daha fazla beklemeyip

adamda dayanamadı ve kamerada karsılıklı boşaldık artık o adamla reelde de görüşmeye başladık inanılmaz zevkli ilişkilerimiz sikişlerimiz oluyor öyle güzel sikiyorki amımı sizlere daha sonra bu sikişlerimizide yazacagım. sikişmek çok güzel heleki benim gibi sekse düşkün biri için sürekli sevişmek istiyorum amımı parçalarcasına siktirmek ve hatta aynı anda 3 kişiyle birlikte olmak istiyorum. Yarak delisimiyim neyim ben böyle

5 yorum:

  1. kalin-yarak35@hotmail.com izmirden ahmet ben 29yaş ekleyin camda görüşelim veya isteyyn varsa realde görüşelim mutlu edyim sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
  2. gokturk_pirensi@hotmail.com istanbul avrupa yaksı arayın bayanlar 536 671 69 29

    YanıtlaSil
  3. ıSMIM hakan 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Sikismek isteyen bir bayan arasin ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil