Sayfalar

LİSEDE İLK KEZ SİKİŞTİM


Selamlar ben Azra 20 yaşındayım, sizlere18 yaşında başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum.Fen Bilimleri hocamız bize proje ödevleri verdi ve her ödev içim ikişerli gruplar oluşturdu. Benim gurup eşimde tüm okuldaki kızların dibi düşerek baktığı Çagdaş oldu.İçten içe bende her kız gibi ondan hoşlanıyodum ama herkese aslında o çocuğun tipsiz olduğundan bahsediyodum. Ders çıkışı Çagdaş yanıma geldi masmavi gözlerini direk bana dikti. Ödevi nerde yapalım diye sordu. Babam ve annem ayrıydı annemde iş gezisi için 3 günlüğüne Bursa ya gitmişti bende Çagdaşıı bize davet ettim. Cumartesi sabahı beni bir heyecan aldı ,ne giysem telaşım başladı derken en sonunda arkadaşımın doğum günümde aldığı kabarık etekleri olan çok güzel ve kısa bir elbise giydim. Elbise askısızdı ve aşağıya kayıyordu ama evdeyiz diye pek sorun etmedim. Saçlarımı o yıl kızıl renge boyatmıştım ve ela gözlerimle çok uyumluydu. Aynada kendime baktığımda gerçekten harika olmuştum. Aşağı indim deney malzemelerini hazırlarken kapı çaldı. Çagdaş gelmişti ve bana gül almıştı. O kadar sevinmiştim ki oturma odasına geçerken çok hoş olduğumu söyledi. Masaya oturduk ödevi yapmaya başladık bi süre sonra Çagdaşın eli bacaklarıma kaydı ben hiç istifimi bozmadan kitabı okumaya devam ettim oda kitabı elimden aldı ve kapadı .Boş gözlerle ona baktım ve karşı koymama zaman bırakmadan boynumda tuttuğu gibi beni öptü, dudakları çok yumuşaktı ve dilini çok güzel kullanıyordu. Elimden tuttu ve beni yukarı çıkardı bulduğu ilk boş odaya girdik.Aslında annemin yatak odasıydı. Burda olmaz heryer kan içinde kalır dedim ve benim odama geçtik.Ondan izin isteyip lavobaya girdim.Yüzüme su çarptım ve makyajımı tazeleyip afrodizyaklı parfüm sıktım.Saçlarımı dağıttım ve yanına gittim.Yatağıma oturmuştu.Ona doğru ilerledim. Ayağa kalktı ve beni sertçe öptü ama bu sefer elleriyle göğüslerimi okşuyordu.Bende o ara kareli gömleğini çıkardım ve kemerini çözdüm.Oda elbise mi parçalarcasına çıkardı. İlk defa bi erkeğin karşısında iç çamaşırlarımla duruyordum.Kırmızı sutyenimi çözdü ve göğüslerimi emmeye başladı en sonunda yatağa uzandık. Üstüne çıktım ve pantolonunu çıkardım, oda kilodumu çıkardı.Kalbim güm güm atıyordu.Çıplak bedenimde ellerini gezdiriyordu ve yumuşakça beni öpüyordu. Daha önce yaptığı belliydi. Baştan aşağı tüm bedenimi öptü ve sonra sıra cinsel organıma geldi. Çok utandım ama belli etmedim, ustalıkla yalamaya başladı çok zevk alıyordum ve sular akıyodu.Sonra oda aletini çıkardı büyüktü ve ağzıma verdi, elimden geldiğince yalıyordum oda kafamı elleriyle yönetiyodu.Tekrar beni yatırdı ve elleriyle deliğime sokmaya başladı.biraz genişledikten sonra artık hazır mısın dedi.evet anlamında kafamı salladım.ilk önce aletinin kafasını soktu, sonrada birden hepsini kökledi. İleri geri gitmeye başladı zarım patladı ve kanlar gelmeye başladı.Canım gerçekten çok yanıyodu, altında kıvranıyodum. Ben inledikçe dahada hızlandı, bi süre sonra acı zevke dönüştü ve bende alıştım. Çagdaş bir yandan beni sikiyor diyer yandan göğüslerimle oynuyordu. Bir süre sonra ağzıma boşaldı, hepsini yuttum.beni 69 pozisyonuna getirdi ve delice aletini içime itti. bekaretimi ona vermiştim ve o da bana arkadan da yapmak istediğini söyledi Beni götümden sikecekti, tamam onuda sen boz dedim. Deliği genişlettikten sonra aletini soktu.Bu daha acı vericiydi.çığlık atmamak için direniyordum. İşimiz bittiğinde kanlı çarşafı makineye koydum ve duşa girdim. Çagdaş arkamdan geldi ve birde banyonun içinde yaptık memelerimi şapmuanladı ve suyun altında deliler gibi sikiştik Çagdaşın sikine doyamıyordum gerçekten suyun altında çok güzeldi.Daha sonralarıda Çagdaşla sık sık görüştük ve süper bir ikili olduk. O muhteşem sikini her fırsatta bana amdan ve götten yediriyordu.

4 yorum:

  1. Sikismek isteyen bir bayan arasin ozele acik 3g var 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  2. Sivastan murat ben BAYANLAR VE ÇİFTLER arayin yada yazin tanişalim 0555 718 39 99

    YanıtlaSil
  3. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  4. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil