Sayfalar

DUL SEKS PARTNERİM ESMA İNANILMAZ ATEŞLİ



Herkese Mrb. ben Berkan.  her zaman dul bayanlara bir ilgim olmustur Genç kızlardan çok etrafımdaki dul bayanlar daha çok ilgimi çekerdi, ama is yerinde dul bir bayanla iliskiye girecegim aklima gelmezdi.temizlikcilerden bayan işçilerden biri isten ayrilmisti, gazetedeki ilani goren bir bayan is icin geldi ne olduysa onu ise almamla oldu. ise alırken bana esini kaybettigini bir cocugu oldugunu söylemişti.Bu arada 33 yasindaydı. Beyaz tenli sarisin, iri goguslu, kalcalari bir icim su harika bir şekilde yuvarlak, dudaklari dolgun..kisacasi seks abidesi gibi bir kadında ismide Esma idi. İlk onceleri benim ona karsi herhangi bir ilgim olmamisti, taki ona benim evide temizlermisin demistim oda kabul etmişti. Hafta ici işyerine geliyor hafta sonuda benim bekar evini temizliyordu. İlk haftalarda herhangi birsey yoktu ama sonraki haftalarda bana arşı olan tavıları, tavirlarini bırakın bakislari bile degismisti. Ayni zamanda giyimi dar ,vucut hatlarini ortaya cikaran elbiselerdi. Tabi bende bunlardan etkileniyordum ama bir yesil ısık bekliyordum, ama onu becermeyi kafaya koymustum evde temizlik yaparken oyle domalıyorduki goguslerini sıktırıyor gel beni ye diyordu sanki. Birgun o temizlik yaparken bende banyoya girmistim, cunku bosalmam lazimdi onun evde verdigi frikiklere dayanacak gucum kalmamisti..kapıyı açık unutmusum onun da beni kapinin kenarindan izledigini farkettim..dusun caminda yansiyordu bir an dönüp ona saldiracaktim ama o farketti ve misafir odasina dogru yöneldi bende arkasindan sessizce takip ettim…bir an onu kanepenin arkasından birsey alirken gordum . Domalmis beyaz kilotundan amI nerEdeyse tasacak kadar siskindi bende arkasinda kafami eteginin icine soktum baldirlarindan poposuna dogru yalamaya basladim. o ise kurtulmaya calisma numarasi yapIyor, yapmayin Berkan bey diyordu.ama ben amini yalamaya basladiktan sonra kendini saldi…bu defa Esma cok guzel yapiyorsun bu masaji yukarilara da cik demezmi.ben iyice heyecanlandim.cesaretimi toplayip bluzunun arasindan asagiya dogru ellerimi kaydirdim. memeleri ellerimdeydi
artik. okadar dik ve sertti ki ellerimle yogurmaya basladim.Esma nın hosuna gitti. harika cok guzel em memelerimi diye inlemeye basladi.hem memelerini oksuyor hemde asagidan yukari dogru cikip dudaklarina yapisip dudaklarini emiyorum.bir muddet sonra kalkmadan bana dogru dondu ve hadi agzima ver diyerek sikimi yuvasindan cikartti.sikim coktan kalkmis tas gibi olmustu.Buyuk bir istahla agzina aldi ve emmeye basladi.sanki dondurma yaliyormus gibi yaliyordu.kokune kadar aliyordu.bende saclarindan tutarak agzina sokup cikartiyor agzini sikiyordum.cok iyi sakso cekiyordu. Sonra ayaga kalkti ve etegini tek hareketle yere indirdi. arkasini donerek one dogru egildi.önümde domaldi.kalcalari gozumun onunde karpuz gibiydi..muhtesem bir goruntuydu dunyanin 8.harikasiydi. zevke gelmisti, her halinden belliydi.bana hadi becer beni artik dayanamiyorum dedi.4 senelik yarak hasretimi bitir diyordu. Bende aletimi dunya harikasinin etrafinda sole bir tur attiktan sonra iceriye yavasca girdim.icerde bir hazine vardi sanki beni zevkin doruklarina cikaran bu zevkin tadini cikarmaya baslamistim bile. Belini sikica kavramis gidip geliyorum.once yavas yavas sonra hizlanarak.o zevkten kucuk inlemeler cikartirken ben zevke geliyordum buluzunu tamamen cikardim.o iri memeleri ozgurlune kavusturdum.ellerimle tas gibi memeleri oksuyor hamur gibi yoguruyor bir yandan da atesli dulu kendime cekip dudaklarina asiliyordum. Bu arada becermeye devam ediyordum. sonra bir ara iki elimle belini tutarken memelerinin, tutundugu kanapeye carptigini gordum. tamamen kendinden gecmisti.ekrana kapanmis inliyordu.bir ara sikimi onden cikartip arkaya hizaladim. belinden de sikica tuttumki kacmasin.ara vermeden arka delige birden hizli bir sekilde yuklendim.birden kafasini cevirip neyapiyorsun gibilerinden ve aciyla bana bakti.iceri girmistim bile, onceleri götünü kacirmaya calissada basaramadi.girip ciktiktca alisti.bu kez hosuna gitmeye basladi.kalcasini sikime dogru o gidip gelmeye basladi.bana kocasinin girmedigi deliginide actıgımı söylüyordu… ikimizde inanilmaz
zevk cigliklari atmaya basladik.burasi dar ve kuru oldugu icin daha cok zevk veriyordu bize. dayanacak gucum kalmamisti.bosalacagimi soyledim dur dedi birbirimizden ayrildi .bana dogru dondu kanapenin ustune oturdu ve bacaklarini acarak hadi isi bitirelim artik dedi.bacaklarinin arasindanda sikimi tekrar ciktig delige soktum. evet artik tam anlamiyla kollarinin ve bacaklrinin arasindaydim.kollariyla boynuma sarilip bacaklariyla belime sarilmisti.bacaklariyla benim yaptigim gidip gelmeleri artik o yapiyor, kendisi beni cekiyor ve itiyordu.bana sadece o muhtesem memelerini yalama yutma isi kaliyordu. Yaliyordum bir köpek gibi kokluyordum kedi gibi teni cokguzel kokuyordu, seks kokuyordu memesinin ustunde daireler ciziyordum,dilimle uclarini hafif hafi isiriyordum diger elimle de diger memesini oksayip sikiyor arada orta parmagimi got deligine sokup sokup cikartiyordum. zevkin doruklarina cikmistik. İnleye de hic niyetimiz yoktu. bana hadi simdi ikimizde ayni anda bosalalim dedi ve ayni anda bosalmaya basladik. adranalimiz makinali gibi durmadan saydiriyordu. İkimizde bitmistik. Bir sure birbirimize sarilmis bir vaziyette durduk kendimize gelince dudagima ufak bir öpücük kondurdu artik ona asik olmustum, onsuz yapamayacagimi anladim ve kizini yatili bir koleje verdik ve artik benim evimde kaliyor..benim sex makinem olmustu herkese tavsiye ederim dul tadi bir baska oluyor bu siteden ayrilmayin.Yaşadıgımız öyle güzel fantazi ve seks hikayelerimiz olduki hepsini buradan sizlerle paylaşacagım. Ateşli dulumla ben her gece defalarca boşalarak zevkin doruklarına çıkıyoruz.

6 yorum:

  1. Sikimek isteyen bir bayan arasin ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben erol olgun esmer erkegim gizlilik prensbm olgun atesli bayanlar arayin mutlu olun 05464561641

    YanıtlaSil
  3. Sivastan murat ben BAYANLAR VE ÇİFTLER arayin yada yazin tanişalim 0555 718 39 99

    YanıtlaSil
  4. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  5. Slm bayanlar ben 33 yasinda bekar erkegim. Atesli azmis seks isteyen bi bayan arasin ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil